The real deal

Idag: Sov fram till 5. Lejla sms:a, ville jag skulle komma till jobb tidigt för hon hade jobbat natten. Fick släpa mig upp ur sängen på med kläder och traska ut till bussen. Väl framme på jobbet var jag så gott som död. Ska aldrig vara uppe så sent när jag vet att jag jobbar dagen efter .. buhu..( 100 gången jag säger det )

Sitter hemma nu och planerar älsklingens födelsedag som är nästa vecka=) ska bli en surprise!!! HIHI kan bara säga att jag är fett grymm alltså.

Och det med träningen har börjar for real! Ska gå på vibrationsträning men Angelica next week. HAHA ska förbränna massor med kalorier  


Imorgon jobb, och på kvällen ska jag myyyssaaaaa med medo heeeeelaa kvällen =)

Tack och ajö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0