Vatos locos.

Började med att Adelina hämtade upp mig sen drog vi vidare till Jonathan där vi hämtade upp hans mamma och Catalina. Sen vidare till centralen där vi mötte Betsy och Angelina. Fick vänta ett tag tills Jonathans tågfrån Köpenhamn skulle komma. Tog tid. Men till slut kom han! Jävligt brun va han dessutom! Aja Chile vad ska man säga liksom. Hot? haha. Efter packa vi in väskorna i bilen och vidare hem till Jonathan. Där satt vi och lyssna på allt han hade gått igenom där borta, Berätta att det va varmt och billigt , hörni... passar mig perfekt får nog ta och åka dit :) yeah.. men vi bestämde.. eller snacka om rättare sagt .. att nu när Angelina och Adelina har körkort så borde vi ta en trippa ner till Berlin. PARTY! hmm.. ja får nog tänka på saken. Vill liksom ha pappas bil. HAHA men de kan vi bara drömma om:P
Iallafall.. Kom hem nu. Familjen kom efter mig de hade vatt och handlat chicken burgare från MCdonkan till mig :D göööttt..

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0