THE TRUTH OF A BROKEN HEART

Du fick mig att le, du fick mig att känna mig hel igen. Trodde aldrig att jag kunde älska igen. Du sa att jag var din sol som alltid fick dig att lysa av glädje. Fick dig att glöma allt den hemska runt om. Men allt tog du ifrån mig på bara några sekunder. Kändes som att hela världen stanna. Trodde inte på det. Fick tänka efter noga tills jag förstod. Du mena att jag skulle vänta, att jag inte skulle gå. Men mitt hjärta har du endå krossat så det spelar ingen roll. De va de sista du såg utav mig. Du ville inte ha de jag skulle ge dig. Hoppas du mår bra nu. Hoppas allt är löst. Säger hejdå nu eller nej förväl, för detta va det sista du fick se utav mig.

Kommentarer
Postat av: maryam

aaaaaaaaaaaaaaaaaw:(. love sucks..

2009-01-05 @ 22:44:35
URL: http://maryaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0