Suprice!

OH! Vakna för en liten stund sen. GUD vad skönt att ha kunnat sova så lääänge! är ledig från jobb hela helgen! yes yes. Ligger kvar i sängen än. Orkar inte släpa upp mig själv.
Jag hade sovit ännu längre om det inte va för en person som skicka sms så att hela mitt nattduks bord skaka! ANERA!!

Anera, 12:16
Dino FUCKING Merlin
kommer till malmö den 11 april.
Ideeeemo! :D:D

Efter det sms va det kört kunde ej somna om. Wieeee såå happy! yes detta betyder så klart att vi ska på konsären. haha. Är pigg som en nötkärna nu. Ska dra mig ner och göra lite frukost. Sen är det nog dags för att städa rummet lite. Efter är det dags att hämta upp jonathan på centralen med gänget och hans la familja:)

Later !



Kommentarer
Postat av: senci

nice blogg

2009-01-23 @ 18:53:37
URL: http://senncii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0