One Time.

Har varit med om något som fick mig att tänka, fick mig att tänka är det här det jag verkligen vill? Efter allt. Efter alla sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader och år? Är det här det jag vill? Det slog mig, varför just jag? När jag vet att jag klarar av bättre, när jag vet att jag förtjänar mer! Varför ska det vara så här? Livet går inte alltid åt den väg man vill den ska gå. Den kan helt plötsligt svänga en skarp kurva och ta en annan väg. Det är inte bara jag som känner så, inte bara jag som varit med om det. Utan alla där ute har känt som jag känner nu. Vissa vägar i livet är bra andra sämmre och vissa fruktansfärda. Vissa vägar i livet kan man påverka eller bli påverkad av, Medans vissa väljer man med sitt sunda förnuft. Det man tycker bäst själv just i den situationen. Alla vägar är olika på sina sätt. Tänk efter noga innan ni bestämmer er för något. Det kan antagligen förändra hela ditt liv. Eller en liten del som man knappt märker av. Alla gör vi misstag. Utan misstag hade världen varit sjuk! Utan misstag hade vi inte lärt oss vad som är rätt eller fel.
Man kan inte säga att jag lärt mig något av alla mina misstag jag gjort. Vissa grejer kommer man på andra ej. Sånt är livet. Säger inte att jag är perfekt, Det är ingen av er där ute heller. Ta alla chanser ni får. På vissa grejer får man aldrig en andra chans. Det kan man ångra stort resten av livet.

Med detta inlägg ville jag bara säga att ta vara på dom goda stunderna i livet, Vissa chanser kommer ej tillbaka.


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Mina

Elmaa ;D. PAARTY SNART :D! hihi.

2009-01-22 @ 17:16:59
URL: http://bigsmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0