Ich bin müde.

Kom nyss från jobb, Hate that place, Är hemskt trött. Somna väldigt sent igår , för att sen stiga upp kl 5. Men guess what? Jag steg aldrig upp då.. stängde av larmet, vände mig om och somna om igen. Vakna en hel jävla timma senare. Fuck. Kom försent till jobbet så klart. Ligger på andra sidan sverige känns det som. Plus dom sega bussarn, Hate it. Annars har dagen varit lugn. Jobb imorgon igen. ooh tar livet av mig. Vill bara komma in på skolan så att jag kan plugga vidare och bli nått:) stannar fan inte i de skitet länge till, och en annan sak jag vill som står högst upp på min "what to do list" KÖRKORT :) i can smell it coming closer!



Later Haters!


Kommentarer
Postat av: senada

körkort toppar även min lista ;D

2009-01-26 @ 20:30:19
URL: http://aada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0