keepyaheadup!

Sorry folket. Hade ej tid att skriva om hur det gick med lägenheten tidigare.. Men Iallfall.. Va där och kolla på den med båda päronen. Hmm.. vad ska jag säga. JO! extremt liten! Knappt jag själv med mina föräldrar + mäklaren fick plats där. Oerhört trång och liten. Så nej tack säger jag till den. Får fortsätta leta.. Eller rättare sagt pappa får fortsätta leta, det är han som vill ha ut mig härifrån haha.

Efter lägenhetsvisningen drog jag till stan sen hem till Irvana. Tog en sväng ut, snacka lite skit snack som vanligt. Sen back to bussen och mot arlöv.

Nu sitter jag här igen.. Ska glo film med syrran. Twilight blir det. ( har nog sett den 2143123431 gånger )
But i still love it!


Later!


Kommentarer
Postat av: medina

Aauw så söt ska du flytta ?

Puss. / medina.

2009-01-25 @ 19:51:22
URL: http://medina.blogg.se/
Postat av: Susanne

Den filmen kan man se hur många gånger som helst!

2009-01-26 @ 13:47:22
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0