Bad Hair Day.

Har ett stort Hair problem.
Måste klippa mig och färga håret. Men har ingen aning om hur eller vilken färg. Jebga!
Har typ haft alla versioner av brunt och svart och blont HAHA. Så just nu har jag inga ideer.
Ni då? Nått som skulle passa mig?






 Blonda slingor över hela håret + håret va honungs färgat. 
  Mahogny rött, med lite brunt i.
  Ljus brunt
 Mörk brunt, Den färgen jag har ljust nu.
 Brun färg, Helt enkel
 Svart.
 Brunt, med tre blonda slingor längst ansiktet (en på höger en på vänster sida och en vid luggen)
 Eller choklad ljust brunt, som jag hade i sommras.

Kommentarer
Postat av: medina

Bild nr 4! Och när de gäller shopping och boyfriends, well I feel you ahha min har hotat mig och prata med mina föräldrar om jag ej slutar shoppa så mkt hahaha.

2009-02-27 @ 18:04:13
URL: http://medinakazic.blogg.se/
Postat av: alma.

den du har nu är finast bror ;D

2009-02-27 @ 23:17:35
URL: http://mehmedovic.blogg.se/
Postat av: Nala

Fin blogg...

Jag tycker den färgen du har nu är finast!! =)

2009-03-06 @ 05:27:04
Postat av: elma

svar. tack tack :)

2009-03-06 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0