Up & Rise

It's just the cutest thing. I just wanna eat you up. OH!

Vaknade imorse såg klockan, nio, åh not yet, back to sleep tänkte jag. Men inte alls.
Några minuter senare ringer telefonen, precis när det kändes som att jag skulle sjunka i djup sömn. Det var Angelica:  - jobbar du eller sover du ? åhh sov:(  Du väckte mig !
Jag hör hur hon snackar massa, skit också! tänkte jag! Sen lägger hon på.
Får ett sms, hinner inte ens läsa det innan lillebrorn min springer in i rummet och väcker mig. Aziz-  Är du vaken? - ja jag är vaken, och så mumlar han vidare med att jag måste upp och röra på mig. För att hämta mitt paket. 
- Jag sover vad tror du,  vad tror du människor gör vid den här tiden ? tänkte jag ooh:(
Han  fortsätter att skrika och skratta.
- Tyst med dig! Jag kommer.

Så började hela min morgon.. Nice, fett irriterad resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0