Tradera.Com

Satt och glodde på grejer med pappsen på datan. Så kom vi in på Tradera.Com.
Bläddra igenom lite grejer, så kom vi in på mobiltelefoner.
HAHA min pappa är ändå lätt bäst, Det han vill ha det är redan hans.
Pappsen bara direkt den vill jag ha! och bjöd på en mobiltelefon. Som några minuter senare visade sig att han hade bjudit högst och vann den.
Senare bläddra vi igenom MP4-grejer.
Hitta en rosa liten grej jag ville ha :)
Pappa bara yes den tar vi med. Och några minuter senare visade det sig att vi vann den med, pappsen bjöd högst igen. Nice. Love my dad!

Welcome home my new stuff :)

          

Luren ska jag skänka till min lillebror, eftersom jag inte kan släppa taget om min gamla (fast den suger hårt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0