My sweet life.

Älskar mitt liv just nu till fullo! JUST LOVE IT!
Är så jävla happy, att ingen kan förstöra något för mig!
Kan ej bli på dåligt humör, NADA!
Love my self, love my family, love my friends and my boyfriend!
Tack alla ni som gör mig glad och lycklig!

Ooh! ännu en grej som gör mig lycklig, JO! SKOR:-D
Kan inte ge med mig när jag ser ett par snyggisar som jag bara vill ha! Då är det bara att stänga munnen och köpa! haha ( de typ ett beroende jag har ) sorry dudes inget att göra åt det...

Nya par som kom med i samlingen idag.

                                                 Later Dudes! ;-D

Kommentarer
Postat av: medina

Jag är själv sån :( 3 par från nelly har beställts denna månaden, ångest seeeeen. Men när jag väl har dom på mig, vilket ångest :D

2009-02-19 @ 22:28:36
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0