Freaky !

Hey people!

Hela min dag har varit fullspäckad och crazy! ah, börja med jobbet då till 15:00.
Shit HAHA.
Bes och Inger skulle på möte hos chefen kl 2.
Tio i 2 ringer bes till avdelningen. Inger svarar.

Bes: Jag tror jag blir sen, dom jävlarna har spräckt alla rutorna på bilen jag måste ta bussen, jag blir sen till mötet.
Inger: I fan heller tös! Ta taxi! Tänker inte sitta där med han gapande över mig sen ( chefen ) för att du är sen!

5 min efter att dom lagt på. Springer Bes in på avdelningen. Genom stressad, Håret åt alla håll och kanter.

Elma: Fan har hänt med dig?
Bes: Jag fick köra med bilen ändå! Annars hade jag aldrig hunnit!
Elma: Körde du bilen utan rutor!?!?!?!
Bes: Ja?
Elma: Du är för fan sjuk. HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA.

Yeah. Ett gott skratt förlänger livet. Vad ska man säga, vissa man jobbar med är bara för roliga HAHA.



Efter jobb hämta Medo mig, svängde in till stan och hämta upp syrran och hennes kompis.
Sen for vi vidare mot Helsingborg - Väla.

hmm.. Trodde vi då alltså,

Anera hade förklarat vägen sååå bra till mig igår, Men väl framme i Helsingborg, blev allt fel!
ANERA!! DET VA INTE 3 STOPPLJUS UTAN 2 BARA!!!! OHHHH bite me.

Ah efter Aneras vägbeskrivning hamna vi i Höganäs , yes yes, Tog oss en jävla tid att hitta väla stället.
Till slut fick Elmira och Medo hoppa ut och stanna en bil om vägbeskrivning till väla HAHAH guuud de va komedi alltså!

Väl framma shoppa vi loss:) yeah! Fick allt jag ville, och babe med. Sen Blev det pizza på BlåTuppen. Gött.
Efter det bar det av mot Malmö.

Kommentarer
Postat av: anera.

Skyll bara på mig va ???????? ÄT MIG !

Det var inte mitt fel , tsss

2009-02-26 @ 19:01:41
URL: http://dzanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0