Blä på dig.

Jag vill kunna förklara, vill att du ska förstå, vill du ska tro på mig. Det jag säger är sant. Dom orden jag sa det var sant. Allt. Varför kan du inte bara för en gång skull lyssna på mig?! -sluta dra dina egna slusatser! Lyssna och tro. Det är allt jag begär. Sa det aldrig skulle funka det visste du själv, Du i nordpoolen och jag i sydpoolen. Vi är som dag och natt. Helt olika. Vill inte du ska tänka de om mig som du gör , jag är inte den person du tror att jag är, Alla ändras, och du.. du är en av dom som gjort det mest. not the same. Du valde det själv igår, så det är nog bäst så. ALLT VA DITT FEL! DU FÖRSTÖRDE ALLT! FRÅN BÖRJAN OCH TILL SLUTET! Du kommer inse allt du gjort mot mig, en vacker dag kommer du verkligen önska du kunde be om ursäkt men då är jag nog längre bort än vad jag redan är..  Bye Bye my friend.


Flo Rida - Right Round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0