2minds.

Oh people! Om ni bara visste hur jag känner mig nu, jo ska förklara för er, det ligger till så här.
IGÅR NATT! Kunde inte sova, nej inte en blund! Somna typ tio min sen vakna höll på så hela natten!
Va totalt slut på jobbet. Kände mig extremt sliten.
Efter jobb blev jag hämtad:) nice.
Åkte till burlöv center. Shoppa lite, åt lite.  
Kom hem, och sen drog jag raka vägen till kebabstugan, Köpte mat till mig och min la familia. Gött!
Just nu känner jag mig som en BOMBA!





What are you doing to me ?

Känner mig förvirrad, vet inte vad jag vill, är nog vilse bland mina olika vägar...

I know you love me, I know you always will,


Kommentarer
Postat av: anera.

DU E SJUK DU VET VAD DU SKA GÖRA !

2009-02-04 @ 20:53:51
Postat av: elma.

NEEEEEEEEEJJ

2009-02-04 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0