Right here

I'm back people!

Ibland förstår jag tyvärr ingenting, inte ens mig själv. Vissa dagar är jag helt off. Vissa dagar vet jag ingenting helt väck alltså. Men det största problemet är nog vad ska jag göra med mitt liv? That is the question.. Vad är det  jag vill, vad är det jag inte vill? Vissa dagar känns det som jag lever i min egna värld en sorts stor rosa bubbla, Men nu vill jag ta mig ur den här bubblan, men jag är fast.. Bubblan är som en skyddsmur för mig, men nu kommer jag inte ut därifrån. Sitter fast i min egna mur som ska skydda mig från annat egentligen.
Vissa dagar tror jag min hjärna gått i konkurs, då känns det som att hela världen runt om en står stilla. Ibland helt tvärtom, känns som allt är kaotiskt, och jag själv och min hjärna står på stand-by och allt man tänker på är PANIK
Men sen finns det andra dagar, då förstår jag absolut inte hur jag kunnat få sån panik innan. Men de andra dagarna vet jag precis hur allt ska va, har läget under kontroll. Andra dagar försvinner paniken och alla dom dära tankarna, tiden bara rinner iväg. Dom andra dagarna är bra dagar, då trivs jag som mest!

Men det går bra. Just här och nu.

Kommentarer
Postat av: Amina

Elma, du är verkligen inte ensam om det ;)

2009-12-13 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0