Gbg time.

Alla borde åka till Liseberg! haha rekomenderar det till alla!=)
Guuuuu vad roligt jag hade igår. Både jag och älsk har nog aldrig skrikit och skrattat så mycket som vi gjorde igår. Även massa tjafs blev det i bilen när vi försökte hitta till Surte som typ ligger utanför GBG. Skulle hälsa på Moster och släpa med oss lillbrosan hem till Malmö. Eftersom han redan varit i GBG i en vecka. Men det var efter att vi hade varit på LIseberg hela dagen typ, så båda va trötta och irriterade haha =D  Nej fan ett minne for life alltså. HÖHÖ.

Men hann ej åka många karuseller. För så smarta som jag och medo är så åker vi just den dagen när U2 ska ha sån konsär där OCH givitvis så va ju Liseberg ööövveeerfullt! På vissa karuseller va man tvungen att vänta i 50 min för att komma in. Ej lönt liksom. Åkte Kanonen, Balder, GBG Bergochdalbana, och gjorde massa annat skoj.
Det räckte för mig HAHA. Så klart så ville Medo in till Gasten ( Spökhuset ) Jag strejka typ i tio min. Sen fick jag ge med mig.

Man går in 5 i taget på led, alla ska hålla varandra på axlarna. MEN jag hade ingen jävel att hålla på axlarna eftersom jag gick först! FATTAR NI!! Först i ledet! Jag höll på att dööö. Riktigt skraj va jag.
För det första såg jag knappt något eftersom det va mörkt. För det andra dök det upp massa folk precis i nyllet på mig och skrämde mig FÖR ATT JAG GICK FÖRST. Börja dra i en och rummet snurrade golvet va sönder =(=( ville bara komma ut därifrån.

Men jag överlevde och ALDRIG IGEN! säger jag bara.

Det var min underbara dag igår. Här kommer några bilder =)

Kommentarer
Postat av: Amina

Såå kuul, jag måste dit en vacker dag :P haha

2009-08-02 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0