Superwoman

Home nu.. härligt att komma ut i det fina vädret lite. tog en fika i stan och guuuudd vad snabbt dom rensar bort efter festivalen. Gör inte mig något är bara glad att den tog slut, men shit alltså. Allt är redan väck! Förutom skiten på gatorna men det håller de på att rensa bort nu.. thank god.

Iallafall.. Mina föräldrar är omöjliga!

(Imorse)
Mamma: ELMA!! Glöm inte att vi ska på visning imorgon!?
Jag: Va?! Vadå för visning!?
Mamma: Pa, Lägenhets visning din dummer, har du redan glömt?
Jag: ( Suck ) Men jag vill inte..
Mamma: Vänta bara tills du ser den!! Passar dig jätte bra, Vi renoverar hela lägenheten åt dig, De kommer bli mysigt=)
Jag: Oh. OK!!

Jag ger upp. Om dom vill ha ut mig så kan dom. I GIVE UP! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0