Sunny beach

Efter en lång dag på jobb hämtade Adelina mig. Blev glad över att se henne =) Hon var snäll och körde mig till Ericssons fucking körskola, där jag skällde ut dem smått och sen for vi vidare till davidshall gjorde lite ärenden där och fika, sen körde vi till onoff och efter det LOMMA. My lovely place. För att BADA =)

Det var jue ett riktigt härligt väder idag kan man säga. Så det fick bli bad på en gång! 
Gu vad härligt. Att bara rensa tankarna riktigt ordentligt, snacka ut med någon och bara chilla även bada så klart. 

Imorgon är jag ledig från jobb, även resten av helgen med höhöö. Nice. 
Har ej bestämmt vad jag ska göra än. Lite svårt när jag redan är pank =( mwwwaahhh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0