say WHAT

Är riktigt trött på mig själv angående en sak. Känner mig helt dum fan. Måste sluta upp med sånt. Yes ska göra det från och med nu. ITS OVER! tack. Nu har jag kommit överens med mig själv.

Hatar även mitt jobb just nu. Känner mig i kläm bland allt som händer, tjafs, bråk, skit och mög. PALLA, rent ut sagt.
Måste hitta mig ett nytt jobb.
Fast hellre vill jag plugga. Vill så jädrans mycket plugga till tandsköterska här i Malmö. Orkar inte söka överallt. Vill ej flytta. Längsta jag kan dra mig till är Helsingborg ( Hej Ance! Vet du blir sååå glad att ha mig nära =P höhö )
Nej men hade sökt och allt, skickat in mitt brev, skrivit det heelt bra. SÅ har dom mage att skicka tillbaka ett brev där det står:
Tack för din ansökan. Men tyvärr startar inte utbildningen det här året. Sök igen till nästa höst!  WTF!?
Jag, huvet hade ju inte ens kopierat mitt brev =( Nu får jag göra om allt igeeen! Jag som hade skrivet det så perfekt! OH!

Nu är jag irriterad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAH FÖR FAAAAAAAAAAAN DO IT FÖR FAAAAAAAAAAAAAAN

2009-08-04 @ 22:14:51
Postat av: dalma.

NEJ, ELMA I HBG?! There's gonna be some big problems då, hahah:D MILOTVAAAA MOJA:D<3<3<3

2009-08-05 @ 00:07:03
URL: http://dalmaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0