Puss på er.

Saker jag stör mig på just nu:

1. Folk som LÅTSAS att dom kan prata engelska och slänger in ett ord hit och dit i deras meningar.
2. Vissa pain människor som vägrar att inse!
3.Alla små kryp som springer in i rummet så fort man öppnar ett fönster.
4. Sveriges väder. Heey väderguden?!? Bestäm dig.
5. Att old people måste upprepa samma grejer om och om igen. Jag förstod första gången.
6. Folk som bara hör av sig när de passar dem.
7. Att alla på msn vägrar skicka musik, för dom är så rädda för IPRED jävla lagen.
8. Min grannjävels hund som skäller så fort man går förbi den varje jävla morgon kl halv 6!!!
9. Mitt städade rum som jag gjorde vid idag, ej lönt för det kommer se lika dant ut imorgon som innan jag städa det.
10. Folk som spelar upptagna för jämnan.

Neh, nu blir det maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0