Out of the top.

Vilken helg, gud alltså.. nej helt stum är jag. Kan inte säga något. haha.

Iallafall.. efter en tuff helg och 5 timmars sömn, ungefär sammanlagt på hela helgen. Så är jag äntligen ledig idag från jobbet. Yees. Har sovit tills nu. Är döds trött och känner mig extremt sliten. Ska hoppa in i duschen nu och sen är det frukost time.

Helgen har bestått av att mamsen, papsen och lill brorsan lämnade mig och syrran för att åka till GBG, vinkade av dem hejdå, och vinkade hej till Anera, Dalma, Nadira =) Va själva hemma. Hade extremt roligt plus att Malmö festivalen har satt igång nu också. Men sån otur som jag alltid har så jobbade jag jue denna helgen. Så det är där allt kommer in. Jag är EXTREMT TRÖTT. Tack alla som va här på besök och vägrade dra hem!! haha. Tack ance för att du kasta ut dom! =)

Igår hade vi grillning men family.. medo var med så klart. Roligt hade vi och fett mätta blev vi. Efter maten gick vi och la oss i soffan och höll oss för magen för att vi knappt kunde andas efter allt vi ätit. HAHA roliga är vi, vi vet ♥ 

Neh nu ska jag bege mig.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: anera

Ingen av dem ville säga åt killarna att dra hem.. hahah kadde trodde festen skulle fortsätta fram till åtta .. ahah festa kan han göra påväg hem till hbg i sin bil D:

2009-08-17 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0