Oh God no!

Nu är dom igång igen.. Föräldrarna alltså..

Oh. Hur svårt är det för dom att förstå att jag inte rikigt är redo ännu för att flytta hemmifrån?!
Halo mamma & pappa ? lyssna för fan.. JAG VILL INTE FLYTTA!!!

Igår va jag på jobbet. Hör att luren ringer. Springer för att hinna svara. Mamma som ringer..

Mamma: Elma?
Jag:Yes?
Mamma: Vet du vad vi har hittat till dig?!
Jag: Vad mamma...
Mamma: EN LÄGENHET!! Den är jätte fin, du måste kolla på den, gå in på datan, in på hemnet, det är en tvåa... inte så långt härifrån.. men bra för dig, passar dig perfekt.. osv osv osv.. Elma!? Jel me cujes?
Jag: Helt chockad.. VA?! Men .. halo??
Mamma: De ba.. kolla nu på datan!
Elma: ja okej=(
Mamma: Eh super! Sms mig sen och säg till om den är fin så bokar vi visning ( Över lycklig ) Cao!
Elma: jaha..

Det värsta av allt var att lägenheten var snygg.. guud. Men ändå.. vill inte bo själv =( och dom vill bara få ut mig härifrån .. haha taskigt..

Neh .. ska fixa mig nu sen dra ut.

PUSS HEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0