King of the day.

Körningen gick kanon idag, känner bara att körkortet närmar sig Mohahahah!
Men måste bara få in i huvudet att jag måste plugga teori mer seriöst nu!!
För helsike... är extremt lat och skjuter alltid upp grejer oh! Måste skärpa mig själv.

Min dag har varit helt underbar lalalaaaa=D
Jobbet gick perfekt, kändes som att jag var där 2 timmar max, men egentligen 8 timmar haha.
Vissa på jobb är bara helt underbara, dom gör min dag ! ♥

Neh sitter hemma nu och väntar på att amina skal träda innanför dörren, hon kommer strax=)

Så ni får ha det så bra så länge!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: medo

Sjukt kul att du närmar dig körkortet! haha över fett, ja moram cekati jos ett år för att läsa de bajset :( haha eller jag kan nu, är 16 men känner mig säkrare om jag börjar när jag blir 17 wiee, hahaha <3 / medina

2009-08-29 @ 11:59:20
URL: http://metu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0