Hard core

Så bäst som jag är, lyckades jag tvinga hit Elvira Mohahha. Hon va nog inte så glad men hon kom iallfall =) Thanks babe.
I kära lilla Arlöv finns det ju ingenting att göra, så det enda vi kunde komma på va att plugga teori eller gå ut och dumma oss lite... Så klart valde vi ej att plugga HAHA. Inte vår favorit sak att göra dvs. Så vi gick ut en runda.. typ till första bästa lekplats vi hittade och satte oss för att gunga.. vi sprang runt som små barn och testade alla grejerna på lekplatsen.
Helt sjuka är vi men men..
Fast man är 20 så har ingen sagt att det är förbjudet att leka.. Eller hur Elle?? HAHA Love you<3

En helt underbar dag idag, där man fick känna sig som ett barn igen. Sen va de poff så är man tillbaka till vuxen livet igen, med ett jobb som väntar imorgon. Aja jag är inte den som klagar så det är bara att bita ihop och se glad ut.


ajööö.


Kommentarer
Postat av: Elle

En Sjukt underbar dag, fast jag är inne på cp veckan så kände jag inte av det så mkt;) De står ingenstans att de är det iallafall, vi två följer inte lagen så mkt eller? haha...love you 2 my love<3

2009-08-10 @ 16:01:53
Postat av: ANONYM :D

Hur kan det komma sig att ni alltid ska skämma ut er ?:O hahah

2009-08-10 @ 23:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0