Fuck the shit.

Vilken underbar start på morgonen =) Ledig från jobbet och har sovit till kl 1 idag, och vädret är helt underbart ! =D Kan ej bli bättre säger jag bara hihi. Igår va jag med min medo hela kvällen, Always fun fun.

Äntligen är festivalen sluuutt... Oh yes. Rolig är den bara när man går första gången, eller för att äta och åka karusellerna.. men annars noooooo! Massa med skit ungar som springer runt och skriker, slåss, knuffas och beter sig som små glin. Yes. Äntligen är den över säger jag bara, inte nog med att man ALLTID fick vänta på den försenade buss jäveln en halv timme tack vara festivalen.. oh. Iallfall säger tack och ajö till den!

>>>>>>>>>>>>>>>>> Ska klä mig nu sen träffa Adde. AJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0