Min underbara helg.

Yes, nu är jag ledig till helgen för en gång skull. Vakna in i saten tidigt idag. Hörde dom borra utanför=( jo för dom håller på att bygga uterummet så de väsnas som fan. Men fett snyggt kommer det att bli när det är färdigt =D Igår va jag ute med Medo och åt pizza. Gött. Men blev övermätt. Här hemma är det en total kaos. Så de mycket skönare att komma ut härifrån. höhö. Ett hus fullt med massa bosnier och 7 st olika viljor de går fan inte ihop =/ Jo min mormor och morfar och kusinen från GBG kom i torsdags för att hälsa på=) mycket trevligt. Har tänkt mig att jag vill dra till Bo01 idag. Riktigt nice väder är det jue =D

Ha det bra ni med där ute!





Bye Bye Haters!

Kommentarer
Postat av: senada

haha, jag trodde att jag va den enda som inte var sugen på dino :) but i guess att nu är vi två :)

btw, snyggt hus ;D

2009-04-11 @ 13:22:47
URL: http://aada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0