TJALOO

Ledig idag, fast ändå fullt upp.
Träffade Elle Belle kl 10 typ. tidigt:( efter gick vi till körskolan plugga teori lite. Hade körlektion 12:40.
Så tiden där emellan satt vi bara och glodde på datorskärmarna orkade inte ens läsa dom jävla frågorna. oohh. Körningen gick super iallfall. Min körlärare sa han var stolt. (H) yeey snacka om att man är grym.
Efter de så hämta babe mig och körde mig till IKEA. skulle träffa gänget från jobbet. Vi skulle handla jul pynt skit grejs. Hörde dom från långt håll... Idila, Hoda och Bes. HAHA galningarna som gör IKEA osäkert.
Efter vi hitta allt förutom en jävla julstjärna så drog vi tillbaka till jobb med bes bakom ratten. En galning till max. Tutar åt alla som kör ville köra på en lastbil bara för han körde för nära hahha sykos. Efter vi lämnade grejerna drog jag hemåt. Så fort jag kom hem tryckte pappa upp lönespesen under näsan på mig.
Fy fan snacka om att jag blivit rik, typ ingenjör rik. haha. WooW lönen lägger sig imorgon. Helgen blir shopping, party och ensam hemma :D för päronen drar på semester. Wiee.
Kommer sakna din mat mamma :(

Elle med fiskarna HAHAJag och Elle på körskolan.   









   

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska dina föräldrar då

2008-11-26 @ 16:41:54
Postat av: elma

tyskland

2008-11-27 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0