KING OF THE STREET

JOBBIG DAG IDAG!
Hatar vissa personer på jobb! typ.. kan ni ej slänga er någonstans? yeey:)
Iallafall efter jobb hade jag körlektion, babe hämtade mig och körde dit mig. Börjar bli fett grym haha, körde vid Abdos och denna gången fick jag inte motorstopp en enda gång!!  wiieee!!  Grattis till mig själv :) nästa gång jag kör sa Salah (körlärare) att jag måste köra tillbaka till skolan och parkera. I really dont want to:( kvittar hur mycket jag protesterar, han tvingar mig, ser ej fram emot fredag :( buhu.. Iallfall babe hämtade mig och körde hem mig. Vad hade jag gjort utan dig älskling!?! ja.. antingen tagit bussen .. men va fan. Love you.

Ska ner och göra lite mer kaffe sen dra till sängs, jobb imorgon igen.

Puss på er folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0