DON'T PANIC

Stress Stress, jobbig dag. stressat som fan idag på jobbet. Kom dit 7 va helt själv. Hoda kom ej :( försov sig den jäveln, och telefonen bara ringer och ringer. Orka!! Kl 2 när jag sluta, så trodde jag att äntligen skulle jag hem men nej. halvvägs till bussen ringde dom från jobb och tvinga mig tillbaka hade glömt att lämna nycklar:P:( haha sepe dag. Iallafall är hemma nu. Längtar till lön!! ringde löne kontoret och tanten i luren blev mycket irriterad för alla ringde och frågade hur mycket vi skulle få i lön. Mohahaha. Hon bara är ni från samma gäng eller? Blev en aning överaskad när hon tala om hur mycket jag skulle få. shit shit. VILL HA DEN NU! :D iallafall.. have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0