WALLMANS

Va på julfest med jobbet i måndags. Riktigt kul må jag säga haha. Hoda angelica och jag ville inte sitta med dom andra tanterna från jobbet så vi satte oss vid ett eget bord(H) haha God mat som fan va de, Både jag och angelica kände oss totalt svullna efter allt vi proppade i oss. Medans Hoda ( som va smart) tog lite åt gången. OHH ni skulle sett gottebordet. Fy fan säger jag bara MMMMmmm... Åt ännu mer därifrån så de blev typ lager på lager. Kära pojkvännen fick komma och hämta mig för jag mådde totaly illa:( Han fick köra mig akut hem till min säng. Gud! som jag mådde efter allt spring och dans och skratt. Som vi sjöng dessutom! Mama mia...  Aja totalt rolig kväll blev det med brudarna från jobb God Bless girls.


Här kommer några sjuka bilder från julfesten.

Jag och angelica     Hoda    Scenen    Godiiis:)  Min mage som blåst upp sig :(     Angelica och Hoda    När dom uppträdde till ABBA HAHA:)  


Nu får ni inte se flera bilder. HAHA dom andra är lite pinsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0