THE DAY THE EARTH STOOD STILL

Okej dagen började med att jag Drog upp 5 på morognen och släpade mig till jobbet. Började 7, men så klart när man bor i jävla arlöv så måste man gå upp 2 timmar tidigare till allt för att komma med busshelvetet!!!! :@ ohh.. iallfall.. jobbade till tolv hade tre timmars rast sen va de igång igen jobbade till 20:00. Fattar ni 10 fucking timmar ! Med dom galningarna ohh my god. Plus de hände något hemskt där:( kan tyvärr inte säga, men det var de hemskaste jag någonsin sett i hela mitt liv. Började skaka. Typ panik. ville bara springa därifrån:( åhh så hemskt det var..

"Ena dagen är man någon andra dagen är man inte"

Iallafall.. efter jag slutat så kom babe och hämta mig vi skulle dra på bio. Han ville se The day The Earth Stood Still.
Hade jätte kul. Eftersom min älskling haft maginfluensa så har inte träffat han på ett bra tag. För jag ville ej bli smittad hahaha :P Men filmen va bra. Handla om dagens problem. Att vi människor förstör jorden med avgaser och annat skit. Så ja nu hör ni, skärp er, kör ej bil så släpper ni ej ut avgaser:P hahaha




             







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0