HAPPY DAY

Allt började halv fucking 10 imorse!
Mötte lejla och hoda i stan. Både jag och lejla behövde en nyårsklänning så vi var totaly desperata efter en.
Stack till zara sprang runt som yra höns där i en timme. HITTA INGET! förutom en kofta och massa andra grejer som va helt onödiga för jag hade fortfarande inte hittat en klänning!! panik.
Fortsatte klänningjakten på Hansa. Ännu värre där fan. Var kommer allt folk ifrån? Halv 11 på morgonen?
GÅ HEM OCH SOV! eller HAR NI INGA JOBB ATT GÅ TILL? what the fuck. Dom beter sig som djur i affärerna. Rotar och kastar, drar i kläder hit och dit. Typ nästan går på varandra. Helt sjukt. fattar inte.
Aja till slut höll jag på att tuppa av. Eftersom vi träffades så tidigt i stan hann jag inte äta frukost. eller ingen av oss rättaresagt. Stack till China Box. Gött. Man blir så jävla mätt. Var nästan spy färdig och typ i 5 månaden när magen svullnade av all mat :P haha.
 Lejla hitta sin klänning till slut men jag! nada... helvete.
Träffade Elle Belle och irvana senare så vi drog och fixade våra ögonbryn nice nice men jävligt ont gjorde det måste jag säga. Tårarna bara rann:(
Kom hem efter 8 timmar i stan. Hann knappt innanför dörren fören mamsen och papsen och syrran knuffade ut mig igen för att dra till Lund. Dom ville till nova på ännu mer shopping.
Gick efter mamma och syrran i två timmar. Till varje affär vi kom till hitta jag ett ställe att sätta mig på och där satt jag tills dom gick hahaha. Ont i fötterna som fan hade jag när jag kom hem. Men blev några kläder rikare och mycket pengar fattigare :)

Later haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0