NEW YEAR

Nytt år igen.. kul.
Har värsta feber och täppt i näsan. (Tyst, du vet vem du är.)

aja nytt år, nytt liv, nytt folk. Yes allt ska ändras. Orka kolla tillbaka på gamla tider.
Gjort är gjort och hänt har hänt. Ångrar exakt iget av det! Men som allt blir så kommer det igen till vissa. Yes hämden är ljuv.

Min önskan blir nog att ... aaa dream on.. som om ni får veta :D haha.

Ska till stan med lejla och hoda på måndag, vi tre ska röja stan. AKUT hitta klänning till nyår.
Vart jag ska fira nyår. Jo det blir i Helsingborg med min Ance Banance.
Yes you heard me!!! I know where you live!

Later people!

Kommentarer
Postat av: anera.

banance sen när blev jag banance hahahahah :D

Längtar ! :D

2008-12-28 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0