MORGON ? ÖH

Vaknade med världens huvudvärk. Va fan.. Har det hänt er också? Ögonen va totalt svullna och röda som helvetet.
Tack babe för samtalet igår. Min Elle belle räddar mig i sista sekund alltid. Kunde inte sova på en bra lång stund. Alla tankar snurra runt i huvudet på mig. Ville bara skrika SLUTA! En sak kom jag fram till. Det var inte mitt fel? Jag gjorde inget fel? Dom två meningarna gjorde så jag somnade till slut ( och elle såklart. ) Men måste ha drömt något hemsk som jag inte kom ihåg. För hela kroppen värkte..


Har städat hela övervåningen för att hålla mig sysselsatt. Ska gå ta ett långt bad. Måste rensa huvudet på skit. Sen bär det av mot stan -igen. Har en träff;)

Later Haters! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0