JORDBÄVNING

Vaknade 06:20 av att min säng skakade som fan. Hörde hyllorna skaka och att min mamma öppnade utterdörren och skrek till den ena grannen " vad är det som händer"?! Då Hörde jag han skrika tillbaka "Jordbävning!"
När mamma stängt igen dörren sprang hon upp på övervåningen och rakt in till mig "Hörde ni? Det skaka! Upp! Upp! Det kan komma igen!" Aww lilla mamma, Orolig. Men de sant de skaka som fan, kändes obehagligt faktiskt. Tog på mig min Big Mama tröja och gick ner där nere. Såg att mammas te låg över hela bordet. Det hade spillts ut.
Fy Fan alltså. Jaha, Då har man varit med om två jordskalv. En i Bosnien och en i Sverige.
På nyheterna sa dom att de va 4,7 på richterskalan 8-| jävlar.. tror jorden håller på att gå under eller nått...

Aja back to bed. God natt. Jobbet börjar 12 :(


Kommentarer
Postat av: alma

men du fick ändå stiga upp 8 för du glömt din körlektion :) muHAHAHHAHA

2008-12-16 @ 13:35:52
Postat av: elma.

fucku:(

2008-12-16 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0