GLASÖGONORM

Yep, det är jag det. Har haft glasögon sen 3 år tillbaka. Skäms inte ett dugg för dem. Använder dem bara ibland, brukar lätt glömma bort dem. De är inga glasögon som lyser typ "här är jag kolla på mig jag har glasögon" Utan dom är stiliga och snygga, går att använda till allt. Okej, använder dom endast när jag kör och glor på tv. För jag, gott folk ser inte långt bort. Allt blir bara suddigt. Men när glasögonen kommer på plats är det helt rent känns som värsta skarpa bilden. Happy. hihi. Men efter som min optiker bad mig att ej använda dem för ofta ( för ögonen får ej vänja sig vid dem elma, kom ihåg det) så använder jag ej dom. Men om jag ska ut och övningsköra så glömmer jag alltid att sätta på dom fan!

Min körlärare
: Elma? varfor du kollar so med dina egon? (han är blatte)
Jag: vadå då?
Körläraren: Ja du kisar med egonen igen var er dina glasogon!? Stanna der vid kanten och ta po dej dom nu!
Jag: Oj jag glömmde!
Körläraren: Du glomma dom alltid!

Haha, Min körlärare är ändå bäst.

Kommentarer
Postat av: alma

AHHAHA jevla zvartskalle!

2008-12-08 @ 19:19:03
URL: http://mehmedovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0