Gbg haaay!

Imorgon kommer min älskling på besök!! miss miss miss her! Min Moster och hennes familj då och såklart min lilla pärla elvira! Ska krama sönder dig din skit unge när du kommer!! Hon är min absoluta favorit. Kommer bli värsta modelen när hon blir stor... aa ni förstår de går i släkten;) HAHA love her! På fredag är det återdags igen med shoppingen att börja, och systern min tjatar om att jag ska beställa några skor till henne som hon absolut vill ha. Fick min feta lön idag Yeeeyh blev happy:)



Babe? I miss you, synes om 12 dagar. <3



Later Haters! ;)                                                                                                                                







Kommentarer
Postat av: alma.

and you SO will beställa dom! :)

2008-12-24 @ 14:48:55
URL: http://mehmedovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0