FALSKT SKIT

Vissa folk är ju bara patetiska. Folk som snackar skit och tror sig mycket om en själv. Är trött på sånt skit snack bakom rygg. Fan ta och väx upp. Leker en ängel framför en och helt plötsligt när man inte ens hinner vända ryggen om snackar dom skit. Men säg det till personen i fråga istället. Men nej dom vågar inte. EXAKT! För vissa är så  jävla patetiska. Planerar allt bara runt sig själv. Så fort den ena inte följer planeringen blir det skit sanck. Get a grip of your self. Era patetiska losers. Dom kommer bara ihåg dåliga saker. Men när man gjort något bra för dem. Finns det knappast med på listan utan bara skitet. Ni som vet om det här och känner er speciellt träffade. Fuck you, and your out of my life. Har inte plats för såna personer i mitt liv.

Aja nu räcker det. Såna förtjänar inte en min av mitt liv och egentligen inget inlägg i min blogg. Men blev bara JÄVLIGT irriterad efter ett samtal innan. So Screw you folket och resten have a nice day!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0